2009. október 30., péntek

TC01

Hogy a tanulási naplómat is vezessem....

Keresztrejtvény - harmadikra már egész elfogadhatóan válaszolgattam.
Kerestem blokkokat, találtam is! :-) pl.:
Blogjaink - sok sorstárs szebbnél szebb és információ gazdag blogját és a képzéshez tartozók blogjait találtam. Meg is nézegettem ezeket.
E-learning Európában - mindenféle érdekes cikk az e-learningről. Nemzetközi fejlesztésekről, természetesen az e-learning témakörében. Van egy kísérleti fizikás cikk, ha lesz időm elolvasom, csak átfutottam.
Adminisztráció - két lehetőség is van
1. Pontok - itt tudnám megnézni a pontjaimat, ha már lennének (kivétel a kezdő teszt)
2. Profil - itt mindenféle infók vannak rólam.
Diákok és tanárok a neten - blogokat találtam, és volt olyan is ami zenélt!

Mára már talán elég ennyi a blog írásból...

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon klassz! Nagyon jó kis felfedező "túrákat" teszel a Tenegenen!

    VálaszTörlés